چرت و پرت بلاگ!

:/
چرت و پرت بلاگ!

من هیچ چیزی ندارم بگم اینجا

پس میخندم, خنده هایی که دردو پنهان میکنه :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مشکل درباره ی نصب ویندوز ۷

دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۳ ق.ظ

سلام
من موقع نصب ویندوز ۷ وقتی که از من کد اکتیو میخواد و من ردش میکنم که از دوره ی آزمایشیش استفاده کنم
ولی وقتی که مراحل نصب تموم میشه و من روی یوزرم کلیک میکنم که واردش بشم از من کد اکتیو کردن میخواد و هیچ راهی برای رد کردنش وجود نداره و فقط میشه برگشت به قسمت یوزرها
ورژن ویندوز ۷ آلتیمت ۰۷۱۲۲۰ روی فایل isoش نوشته
اگر کمکی کنین ممنون میشم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۶
𝓷𝒊𝖒𝓪 :)

نظرات  (۵)

۱۴ تیر ۰۱ ، ۱۱:۰۴ محمد صادق عبداللهی
باید یه کد کرک پیدا کنی🙄

هرکدومو که تست کردم نشد
۰۷ تیر ۰۱ ، ۱۶:۳۳ محمد صادق عبداللهی
خب ویندوز که نصب شد بعدش اینو نصب کن دیگه :/

نمیره تو دسکتاپ که بخوام نصبش کنم
۰۶ تیر ۰۱ ، ۱۲:۰۰ محمد صادق عبداللهی
آنتی ویروس رو غیر فعال کن
بعد لینک پایین رو دانلود کن و نصب کن
https://dl3.soft98.ir/win/Windows.Loader.2.2.2.rar?1656314998

دارم ویندوز نصب میکنم چجوری برنامه بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۶ تیر ۰۱ ، ۰۶:۵۰ اشکان ارشادی
لایک شدی.

فال هم شدی.

قبول داری هیچ چیزی ویندوز ایکس پی نمیشه.

عالی بود. هرچند قدرت ویندوز هفت و ده و غیره را ندارد.

دمت گرم
آره قبول دارم ولی اونم دیگه زمانش گذشته
۰۶ تیر ۰۱ ، ۰۶:۴۸ اشکان ارشادی
سلام متأسفانه ویندوز هفت برای ما نیز چنین می کند.
من خودم راغبم تا ویندوز ده نداشته باشم ولی ویندوز هفت را داشته باشم.
من قبلا دکمه را می زدم و صرف نظر می کرد ولی اکنون از فایل ایزوی من پریده است و بقول دیگران قفل شکسته ها چنین هستند. پیشنهاد میدم در صفحه یوزر از دکمه اسکیپ استفاده کنی چون گاهی عمل می کند و گاهی هرگز.
از فایل ایزو یا سی دی ویندوز هفت دیگری استفاده کن.
کاری نمی‌شود کرد.

سعی میکنم یکاریش کنم ولی همون اول کار هم دکمه ی رد کردن نداشت منم بدون اینکه چیزی بنویسم توی فیلدی که باید جای سریال رو نوشت دکمه ی next رو زدم و خودش رد شد ولی الان ارور میده

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

be careful!