چرت و پرت بلاگ!

:/
چرت و پرت بلاگ!

من هیچ چیزی ندارم بگم اینجا

پس میخندم, خنده هایی که دردو پنهان میکنه :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انواع وبلاگ نویسان چرت پرت!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

انواع وبلاگ نویسان چرت و پرت

۱- وبلاگ جمعه بازاری !!!

زده وبلاگ تخصصی نرم افزار وقتی واردش می شی بیست تا پنجره پیغام میاد که باید هی OK بزنی .

پنجره ۱ : سلام

پنجره ۲ : خوبی؟

پنجره ۳ : من خوبم.

پنجره ۴ : به این سایت خوش آمدی !!!

پنجره ۵ : لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برایم ایمیل کنید!!!

پنجره ۶ : اگه دختری این شماره من ******* ۰۹۳۷

الی

پنجره ۵۰ : امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید .

البته اگه گزینه ی Cancel  رو بزنی از وبلاگ خارج می شی و باید دوباره وارد بشی و روز از نو و روزی از نو …..

تبریک می گم شما با موفقیت وارد شدید اما تر خورده به اعصابتون !!!!

خوب یک ساعت صبر می کنی تا وبلاگش لود بشه البته یک ساعت رو با سرعت ۱Mbps رو گفتم وگرنه اگه سرعتتون ۶۴ یا ۱۲۸ Kbps هستش که باید چندیدن بار ادعیه و زیارت بخوانید تا وبلاگش لود بشه .

۱۲ ساعت بعد….

وبلاگ لود شد . شما می بینید که طرف تصاویر سه بعدی با عینک آفتابی و همچنین ژست های مختلف از خودش انداخته  و این عکس ها با کیفیتی که دارن فقط به درد این می خورن که پلاکارد و بنر باهاشون چاپ کنی . البته کم حجم ترین تصویرش ۵۰۰ مگابایت بوده .

یک طرف وبلاگ ستاره بارون هستش . اونور بارون میاد . یک قسمتش باد میاد . پایین برف میاد . وسطش که کاغذ رنگی میریزه. (باور نمیکین؟! اینجا کلیک کنین!)

چندتا جنگولک هم به نشانگر ماوس چسبیده که فلش توش گم شده . و شما برای کلیک کردن روی یک لینک باید چندبار نشانه گیری و امتحان کنید تا بتونید لینک رو باز کنید.

یه دونه از این پیرمردها میاد که لباس آبی ستاره دار پوشیده . اسمش  هم مرلین هست . همونی که کلاه جادوگری داره و میاد حسابی ور میزنه و مثلا داره وبلاگ رو معرفی می کنه و اعصاب براتون نمیذاره .

تو وبلاگ  تخصصی نرم افزار آهنگ نازی همدم من داره پخش میشه !!!!

هر قسمتی میری  سه کیلو از این تبلیغات کلیکی ها گذاشته که مطالب توش گم میشه و باید با بدبختی مطالب رو جمع بندی کنی . وسط مطلب دو خطی بیست تا بنر تبلیغی گذاشته !

هر چی تو وبلاگش پیدا میشه به جز یه نرم افزار تخصصی !!! آشپزی هم هستا !!!

مطلبی رو که می خواستی پیدا نکردی . حالا می خوای خارج بشی . دوباره ۵۰ تا پنجره ی جدید میاد . باید خیلی اعصاب داشته باشی که سیستمت رو ری استارت نکنی …

۲- وبلاگ های شکست عشقی خوران !!!

اصولا چنین وبلاگ هایی رو بعضی دختران بین  ۱۲ تا ۱۶ سال می نویسن که احساس می کنند که شکست عشقی خوردن !!!

وارد وبلاگ که می شی می بینی همش سیاه هستش و اصولا یک هدر بالای صفحه هستش که عموما نقاشی و تصاویر قلب شکسته یا قلبی که خودشو دار زده و یا دختری که از چشماش اشک میاد بیرون یا قلب له شده هستش . خلاصه یک تصاویر توی این مایه ها. ۱۰ یا ۱۵ تا مطلب نوشته که عموما واسه شش ماه پیش هستش و یا اینکه بین مطالب شش ماه وقفه هستش . یک آهنگ از مجید خراط ها گذاشته تو وبلاگش ! همون آهنگی که می خونه هر شب وقتی تنها می شم / حس می کنم پیش منی / دوباره گریه ام می گیره / انگار تو آغوش منی  و… بعد هم چند تا مطلب با عکس دلشکسته کش میرن از اینور اونور بعد میذارن تو وبلاگشون . عنوانهای وبلاگشون هم جالبه !!! گیلاس آبی !!! گل مشکی !!! کبوتر له شده !!! قلب ترکیده !!! و….

بعد جالبه همش هم به اون پسره که به اصطلاح بهش نارو زده فحش میده و میگه همه ی پسرا مثل دیو می مونن و بی وفا هستن .

البته حاضر نیست با هیچ پسری دیگه رابطه داشته باشه و تا آخر عمر هم نمی خواد ازدواج بکنه و از این حرفا (تا اینجا رو داشته باشین )

بعد میری کامنت هاش رو می خونی :

یاتاقان نوشته : گیلاس آبی دلشکسته سلام . مطالب بسیار جالبی نوشتی !!! من تو رو لینک کردم و تو هم منو لینک کن .

حالا از این جناب یاتاقان بپرسی که این گیلاس آبی دلشکسته چی نوشته که جالب بوده ؟؟؟ حالا اگه گیلاس ابی دلشکسته یادش بیاد خیلی هنر کرده چه برسه به مطلب جالبش !!!

اقدس درازه نوشته : منم باهات موافقم گیلاس آبی دلشکسته . پسرا همه سر و ته یه کرباسن و همشون آدمای بی وفا و بدی هستن . من هر صد تا دوستم به من نارو زدن . تصور کن تو یه روز ۲۵ تا از دوست پسرات بهت پیشنهاد بد بدن و قبول نکنی و ولت کنن . من خیلی شکست روحی خوردم !!! من وبلاگم رو آپ کردم  به من هم سر بزن . ممنون

۲۵ نفر تو یه روز !!! چه مدیریتی داشته این اقدس خانم و چه تحملی واسه این شکستهای عشقی !!! براتون آرزوی صبر و بردباری و استقامت  می کنم .

مریم جیلی بیلی نوشته : گیلاس آبی دلشکسته . برات واقعا متاسفم ولی من یه راه خوبی برات دارم . بیا تو گروه ما و با پخش و فروش مواد مخدر این پسرا رو معتاد کنیم و انتقام خودمونو ازشون بگیریم !!!

البته ترور هم می تونید بکنید .

سعید خوشتیب نوشته : والله گیلاس آبی دلشکسته برات متاسفم . منم مثل تو هستم . همه ی پسرها موجودات کثیفی هستن . من سعید هستم ۲۲ ساله (البته بعدا مشخص میشه ۱۶ ساله ) بچه زعفرانیه ( البته بعدش حلبی آبادی در میاد) هستم . و اگه کمکی خواستی در خدمتم . اینم شماره ی منه *******۰۹۳۷

۶ ماه بعد …

گیلاس مشکی  دلشکسته ی له شده مطالبی راجب سعید نامرد میذاره که دیو صفت بوده و با احساساتش بازی کرده . خوب مطالب بعدی تا شش ماه دیگه…

اما پسرهای دلشکسته !!!

میاد یه خرده به  دخترا بدو بیراه میگه و هی آی دی یاهوش رو تو مطالبش میذاره . وبلاگش عموما رنگ شاد داره ولی مطالب غم انگیز !!!و همش هم عکس قبر و اسکلت اعدام شده میذاره  تو سایتش. توی همین مطالب نوشتن ها با یه دختری دوست میشه . بعد یک ماه دیگه دوباره میاد مطلب می نویسه که دختره با احساساتش بازی کرده . هم تیغش زده و هم اینکه وقتی  پیشنهاد کرده بهش که نیم ساعت بیا خونمون و با هم صحبت کنیم بعد تو شلوارت رو بپوش برو قبول نکرده و احساسات پسره جریحه دار شده .

البته امروز به یاد خاطرات با اون دختر نامرد می افته و این شعر رو از خودش میگه :

مثل تموم عالم حال منم خرابه … خرابه … / مثل تموم بخت ها بخت منم تو خوابه تو خوابه / چشم و چراغم اینجا ….

بله دیگه

۳ - فتوکپی وبلاگ

خوب به هر جا سر می زنن سریع کپی و پیست می کنن  و تهش می نویسن خودم نوشتم . حالا مطلب خوب باشه یا فحش باشه  فرقی نمی کنه (ممکنه فحش به خودش باشه ) چون نمی خونن فقط کپی و پیست می کنن . البته سوتی های این چنینی هم تو مطالبشون زیاده :

نظریه ی نسبیت انیشتین رو خودشون نوشتن

سایت گوگل رو خودشون طراحی کردن

سیب از روی درخت افتاد و قانون جاذبه رو کشف کردن

زیاد جدی نگیرید اگه مطالبی که نقل می کردن رو می خوندن اینطوری نمی شد.

۴- وبلاگ نویسان روان پریش …

عکس محمد رضا گلزار رو کنار یک  ماشین بنز گرون قیمت میذاره و با فتوشاپ به صورت کاملا غیر حرفه ای می چسبونه به زیر عکس برج ایفیل . البته بریدگی های ناشیانه فوتوشاپش تابلو هستش . بعد میذاره تو وبلاگ زیرش  می نویسه :

داریوش هستم و این عکس رو به تازگی در ایالت آریزونا گرفتم در کنار برج ایفل !!!

یک عکس دیگه جلوی شرکت ماکروسافت هستش  البته اینم با فوتوشاپ درست شده این دفعه با یک ماشین خارجکی جدید و همون محمد رضا گلزار که تو کنار برج ایفل بود زیرش می نویسه :

عکس یادگاری پارسال کنار شرکت بابام که قراره سال دیگه من مدیرش بشم .

یک عکس دیگه جلوی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که تصویری از محمد رضا گلزار که با لباس سفید توی ساحل نشسته و پوستر هستش رو با فتوشاپ بریده اونم ناشیانه و جلوی  در کارخانه فولاد مبارکه گذاشته و اگه به تصویر خوب نگاه کنی عکس گلزار از در کارخونه بزرگتر هستش  بعد زیرش نوشته

کارخونه بابام تو دبی !!!

یک عکس از انگشتر برلیان جواهرات سلطنتی ملکه لندن گذاشته تو وبلاگش و نوشته  : دختری که بخواد با من دوست بشه من اینو به عنوان هدیه نامزدی بهش می دم . الان هم تو جیبمه !!!

البته کم دخترایی نیستن از این جور پسرا برای خودشون کوهی میسازن و بعد از مدتی که طرف رو دیدن  متوجه شدن این اون مرد سوار بر اسب رویاهاشون نیست دیوانه شده و تو بیمارستان روزبه بستری میشن . ( از خودم در نیاوردم تو یه گزارش از شبکه سه دیده بودم که راجب چت و اینترنت می گفت )

۵- فروشگاه !!!

این خیلی جالبه !!! طرف میره تو بلاگفا وبلاگ میزنه بعدش هاست و دامین می فروشه !!!!!

ولش کنی تو بلاگفا یه سایت میزنه و ادعا می کنه بانک خصوصی باز کرده !!!

۶- دوستیابی !!!

طرف خودش یه دوست نداره بعد یه وبلاگ میزنه برای کمک به دوستیابی پسران و دختران . لطفا بیایید درخواست بدهید و شماره بگذارید . و خودش هم میره با ده تا اسم دخترونه واسه خودش کامنت میذاره و درخواست دوست پسر میده . بقیه اش هم مشخصه ….

۷ -  پاچه خوار بلاگ !!!

میزنه سایت رسمی مدرسه راهنمایی شهید بروسلی ناکجا آباد . عجب سایت رسمی تو بلاگفا زده !!! بعد هم دو سه تا عکس دسته جمعی از معلم ها میذاره با یه قالب چرت و پرت . بعدش همی دور عکس یکی از معلمان قیافه خفن و اخمالو رو دایره قرمز می کشه…  مثلا اسم معلم آقای خشم اژدهاست . در موردش می نویسه :

آقای خشم اژدها بهترین و مهربونترین و خوش اخلاق ترین معلم مدرسه ی ماست و ما همه اونو دوست داریم . برایمان پفک و چیپس و بستنی می خرد و لالایی می خواند تا در کلاس به راحتی بخوابیم . به ما نمره می دهد تا مردود نشویم (آقا جون مادرت نمره ریاضی ترم آخرم را که۳ شدم  بکن ۱۱ ببین کلی ازت تعریف کردم ) اصلا هم وقتی درس نمی خوانیم ما را کتک نمی زند ( آقا دیدی نگفتم که اون دفعه که ریاضی ۱ گرفتم منو فلک کردی و حالا مجبورم با ویلچر به مدرسه بیام ) !!!

بله دیگه …

۸ - نژاد پرستی بلاگ!!!

میان می نویسن : پسرا شیرن مثل شمشیرن / دخترا موشن مثل خرگوشن . بعد هم می زنن : اصلا دخترا نیان تو …

دخترا می زنن :  پسرا نیشن مثل تیتیشن / دخترا غولن / هیکلو حال میای !!! ( خوب این شعار رو دختر بی استعدادی ساخته ) بعد می زنن :  جامعه مبارزه با پسران و اسم مخفف رو می زارن ج . م . پ  و مطالب ضد پسر میذارن .

ناگفته نماند نویسند ه های این وبلاگ ها عموما  بین سنین شش الی ده  سال می باشند .

۹- وطن پرست بلاگ !!!

تو وبلاگش کلی جوک و بد و بیراه به ترکا و لرا و عربا و فارسا و شمالی ها و… اینا گذاشته اون بالا و اون وقت این پایین داره از همبستگی ملی و وحدت می نویسه و اینکه خلیج فارس برای ایرانیان هستش و باید هموطنان متحد باشن . بعد پایینترش واسه قهرمانی هادی ساعی که البته ترک زبان هم هستش داره از خوشحالی خودشو پاره می کنه . تا می تونه واسه لرا و ترکا و شمالی ها جوک می سازه غافل از اینکه باباش اینا از لرستان مهاجرت کردن تهران و این بنده خدا هم اصلیتش رو فراموش کرده !!!

واقعا واسه این بچه بازی ها و بی سوادی های بعضی از دوستان متاسفم .

۱۰ - مضلین بلاگ!!!

از اسمش معلومه . میره یه وبلاگ میزنه و چهار تا عکس س/ک/س/ی خارجی رو به عنوان عکس ایرانی میذاره بعد چهارتا داستان من در آوردی و یا کش رفته از سایر سایتها رو میذاره تو وبلاگش بعد از چند مدت از طرف جرائم سایبری سپاه میان می گیرنش و یک عکس سه در چهار ازش می گیرن و چشمش رو با یک مستطیل مشکی می پوشونن و تو قسمت مظلین ۶۶۶ سایت گرداب راجب سوابق تروریستی و ضد اخلاقیش می نویسن .

پی نوشت

۱- مطالب بالا رو گرچه به صورت طنز نوشتم ولی متاسفانه واقعیت داره.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۳
𝓷𝒊𝖒𝓪 :)

نظرات  (۲)

وااااااااای اره اون خیلی عالی بود🤣🤣🤣🤣🤣🍓

*-* اولین باره یکی بخاطر کامنت گذاشتن ازم تشکر میکنه😂❤🍓

از این به بعد سعی میکنم تو هر پستی ک میخونم کامنت بدم 🙂😌🍓❤

من که از خدامه کامنت بگیرم
کار خوبی میکنی
همشوووووونو باهات مواقثم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔👏🏻

آره مخصوصا اون کپی کاره که جاذبه رو کشف کرد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣



اومدم بیان دیدم 5 تا کامنت گذاشتی دستت درد نکنه😍😍

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

be careful!