چرت و پرت بلاگ!

:/
چرت و پرت بلاگ!

من هیچ چیزی ندارم بگم اینجا

پس میخندم, خنده هایی که دردو پنهان میکنه :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بازی هایی که همه تا حالا انجام دادیم

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ق.ظ

سلام دوستان من اومدم چندتا بازی که هممون انجام دادیم رو لیست کردم آوردم


شماره ی یک : Tetris

این بازی رو که همه انجام دادریم و نیاز به معرفی نداره این بازی تو گوشیهای نوکیا و آتاری و تلویزیون و همه جا هست فکر نکنم کسی نیست این رو انجام نداده باشه! این بازی خیلی اعتیاد آور هست و تو ژانر: پازلی , فکری هست یکم بیشتر بخوام توضیح بدم میتونید به تصویر زیر نگاه کنید

 

من که عاشق این بازی هستم شما  چطور؟ تو کامنتا بهم بگید


شماره ی 2 : snake 

از ما نیستی اگر حتی 1 بار هم این بازی رو نکرده باشی یه محیط ساده ای  داره ولی یه بازی عالی و اعتیاد آور این بازی از گوشی های نوکیا معروف شد ولی باید بدونید که این بازی از قبل اون هم بوده ولی زیاد نمیشد پیداش کنی چون ترفدار زیادی نداشت

این بازی تو آتاری دستی هم بود الان رو دیجیتال تلویزونتون هم هست پاشید برید بازی کنید تا نزدمتون😈😈

این بازی برای اندروید هم دردسترس هست میتونید از کافه بازار دانلود کنید *دانلود از کافه بازار*

 

و برای کامپیوتر تحت جاوا هم دردسترس هست *دانلود*


شماره ی 3 : سوپر ماریو قارچ خور 😍😍


این بهترین بازی دنیاست رو هر پلتفرمی هم هست از پلی استیشن یک تا سکا و گوشی های اندروبد کامپیوتر رو انواع کنسول بازی هرجا بخوای هست! یه محیط و گیمپلی اعتیاد آور داره که بری تو بازی بیرون نمیای میخوای تا آخرش بری خیلی کیف میده من با این بازی زندگی کردم شما کامنت کنین : از این بازی خوشتون میاد؟

سوپر ماریو بروس. (به ژاپنی: スーパーマリオブラザーズ ,Sūpā Mario Burazāzu) که در ایران با نام قارچ خور نیز شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی به سبک سکوبازی است که در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان ای اس به بازار عرضه شد. بازی برادران سوپر ماریو بار اول در سال ۱۹۸۵ در ژاپن و ـمریکای شمالی منتشر شد. دو سال پس از آن به اروپا و استرالیا راه یافت. این بازی بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌است. که به عنوان عامل موفقیت نینتندو شناخته می‌شود، همچنین باعث شد که رکود دوساله فروش بازی در ایالات متحده که از سال ۱۹۸۳ شروع شده بود پایان یابد



شماره ی چهار : GTA SA

این بازی یکی از بهترین بازی های تاریخ بشریت بود من توی این بازی زندگی کردم :) حتی اگر این بازی رو نکرده باشین حداقل اسمشو شنیدین زیاد نمیخوام توضیح بدم چون انقدر که تایپ کردم انگشتام درد گرفت!

 

بخواطر همین تا شماره ی 6 بیشتر نمیریم!


شماره ی پنج : مین روب 😍😍

من دیوانه ی این بازی ام

دسته ی کمی از افراد هستن که این بازی رو بلدن و من هم عضو این دسته هستم دلتون بسوزه 😈😈 این بازی از نسخه ی ویندوز 1.2 بود که دومین سیستم عامل مایکروسافت هست تا ویندوز 7 بصورت اتومات نصبه شاید عده ی کمی از شما این رو بلد باشه ولی همتون 1 بار رو سعی برای بردنش کردین!


و شماره ی 6 : PAC-MAN

(سندروم انگشت بی قرار گرفتم!)

آقا پک منو که همه میشناسیم باید دونه هارو بخوریم و از دست اون روح ها فرار کنیم!

نمیخوام دیگه توضیح بدم پاره شدم از پس تایپ کردم ممنون که این مطلب

رو خوندی دمت گرم میتونی با دنبال کردم وبلاگ من ازم حمایت کنی!



خدافظ!

پ.ن:این پست مال قبلا بود که آوردمش بالا!

نظرات  (۳)

جای استرانگ هولد یا همون قلعه خودمون خالیه
خیلی بازی خاطره انگیزی هستش 🤧

آره ولی کسایی بودن که بازی نکردن که دیگه اونو گفتم نزارم
اها🤧
پنجمی رو یادمون بدههههه خو🥺

اونو باید حضوری باشه تا یاد بگیری

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

be careful!