چرت و پرت بلاگ!

:/
چرت و پرت بلاگ!

من هیچ چیزی ندارم بگم اینجا

پس میخندم, خنده هایی که دردو پنهان میکنه :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تشکر

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ

با تشکر از کسانی که حمایت میکنند ولی هیچ کامنتی نمیذارند heart

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۴
𝓷𝒊𝖒𝓪 :)

نظرات  (۱۴)

۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۴۳ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
کاش گفتینو نمی‌دادی چون رمزشو یادم رفته😑😂😂😂

اینم لینک دانلودکد :)
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۴۱ ادم فضایی🧝‍♀️
وا چرا:/
خب باشه مث ادم کامنت میزارم
XD

😏خوبع
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۷ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
عاو😔

خودم اگه جاوا اسکریپت داشتم استفاده میردم دکمه فالو هم گفتینو فرستادم اگه ماوس روش بره باحال میشه :)
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۶ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
😂😂😂
فلش گم می‌کنی تو؟😂💖
جرررر بقیه رو نگفتی😑😂

بقیش جاوا اسکریپته
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۲ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
اولی و دومی می‌خوام و بقیش؟

دومی رو میام وب شخصیت میدم ولی اسلایدشو رو خدامیدونه تو کدوم فلش ریختمش
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۲۶ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
خب مثلاً بگو چیا داری😑💔

اسلاید شو


کد افکت دکمه فالو


فونت دستنویس برای تایتل بلاگ


و.....
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۲۰ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
می‌دونم دارییی😣😣😣
خیلی بدییییی!!!

از کجا بیارم؟
.
.
.
.
از خودم بخواه!
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۱۷ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
بیا وبم بدهههه😣

کلا ندارم و لی از خودم بخواه مثلا میتونم اسلاید شود بدون جاوا اسکریپت بهت بدم که یه جا دیدم پولی بود :)
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۱۳ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
باید بدییییی😬😣

😂😂
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۱۷ ادم فضایی🧝‍♀️
خب بلاخره میزارم که

همشون هرزنامه میشن :/
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۵۶ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
نمی‌خواد😑💔
بدههه زود باششش😠
اگه هم اینجا نمی‌دی بیا وب شخصیم بم بگو/:

نمی‌دم 😁✌️
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۱۰ ادم فضایی🧝‍♀️
عه من چی پس*؛*

تو فقط XD می‌زاری!
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۰۹ ᑭᑌᔕᕼᗴᗴᑎ ⍟
منکه جزو اون دسته نیستم😌

بله تو دوستمی :)
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۰۳ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
هی میگم وبی سراغ داری ک کد واس قالب داشته باشه؟

خودم کمکت میکنم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

be careful!