چرت و پرت بلاگ!

:/
چرت و پرت بلاگ!

من هیچ چیزی ندارم بگم اینجا

پس میخندم, خنده هایی که دردو پنهان میکنه :)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سوژه های خنده دار 1 از آقای روکش تا ...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

 به نام خدا 

سلام من سوژه های های خنده دار بسیار جالب رو پیدا کردم و برای شما به نمایش گذاشتم که شاد باشید و بخندید :)

:l

جناب آقای کامل روکش!

دخالت نکنید یعنی دخالت نکنید!

منم ازینا موخامگریه

ما تا لباس میخریم میگن تو سرمون ک سر کوچه نصف قیمت میدادن فرقی هم نمیکنه از کجا گرفتیم چه زا سیروس پستونک چه مارک و برند 

حالا مردم برای سگشون لباس میخرن اونم کت شلوار!

بیچاره حس ترک کردنش نیسخنده

دینگ دینگ دینگ ساعت دوازده و هفتادوپنج دقیقه!

چرا مردم اینجوری شدن؟؟!!!

رفتن به مدرسه آنلاین 1400!

بیچاره امسال هم کرونا هست دعا کنید که برهمهر شده

خب دوستان این بود بهترین سوژه های طنز برای حمایت از من میتونید وبلاگمو دنبال کنید این پست رو هم لایک کنید(اون پایین دکمه لایک هم هست) منو به دوستاتون معرفی کنید تا من با انرژی بیشتری برم جلو و موفق تر هم بشم کامنت هم یادتون نره لبخند

(*^▽^*)👈chert-pert.blog.ir👉(*^▽^*)

نظرات  (۲)

❤🍓
پستات باحال بودن منم تقریبا نصفشو خوندم ^-^😅🍓

ممنون
وااااااااایییییییییییی عالی بودن🤣🤣🤣🤣🍓

مرسی ازت واقعا .... هر دفعه میام وبت حالم خوب میشه😌🍓🍷❤

خیلی ممنون 😌🍓
چ حوصله ای داشتی تا این صفحه اومدی!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

be careful!